世事嘅嘢就係咁“橋“!冥冥中早有主宰!真係估都估唔到呀!

我的預產期是6月28日,朋友的卻是7月11日,兩個人的預產期相差差不多兩星期,而我又一早入了院待產,竟然... ... 在同一天, 7月1日,一同入產房,一同生產(她是第二胎,自然陣痛,入產房比我遲,但生得比我更早!) 一同誕下細囡,仲一同入住特別病房!真係夾成咁?

記得生產前的兩天(6月29日) 我們還通過電話,分享這一胎的點滴,通話後,大家的老公不約而同打趣地說會不會一齊生?(後來她告訢我),我還說沒可能呢!想不到最後竟然變成事實!!!真係約都無咁“橋“呀!

好嘢!Miku以後都有朋友仔一同慶祝生日了!
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()