好多朋友都會問,Miku妹妹出世後,Beku有無呷醋或行為反常?

答案係:有!不過情況越來越有改善!雖然妹妹未出世前我地已經給Beku有心理準備,不過,這只是有一點點幫助,最終Beku還是會呷醋或異常行為(當中,部份也有可能是因為Trouble 2而起的)。




不過,經過個多月的相處,Beku對妹妹好似好咗!最近少咗打妹妹,反而多咗要錫妹妹,要呵呵妹妹,自從比佢抱過妹妹之後(妹妹初生時不敢比Beku抱),跟妹妹一起瞓在U-Pillow之後,每次一有機會她就要求抱妹妹及同妹妹一起瞓!每次看見Beku好開心地跟妹妹一起,而妹妹又動彈不得的樣子,我都覺得好開心,會幻想他日兩個可以一起玩,又跳又叫的樣子,So Sweet!



BTW, 不談呷醋/反常行為的話,妹妹出世之後,其實Beku都有乖的一面,也是值得讚揚的,例如:妹妹換片,她會幫手取尿片棉花及Pat Pat 羔;會幫手從雪櫃取奶奶給我坐暖讓妹妹飲;想幫手洗奶樽(暫時只比佢企係側邊睇,唔比佢洗,因為佢只會係到玩水);會借她的公仔給妹妹玩;每次我泵奶都要陪我,唔會攪攪震;妹妹喊會呵呵她,叫她唔好喊;常常嚷著要錫妹妹,要扼扼手做好姐妹... ... 感覺她也很喜歡很愛錫妹妹的,尤其是每次錫完妹妹後,我話妹妹同你笑呀!跟住佢就會開心到又叫又跳,我錫佢都無咁大反應呀!



arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()