Beku跟爸爸第一次在外邊宿營,玩得很開心!!!

其實也不算是真正的宿營,只是朋友的朋友住在愉景灣,邀請我們上週六去她家玩兩天。因為餵奶及泵奶的關係,我跟妹妹都沒有去,只有爸爸一人帶著Beku去了兩天。

朋友的家很大,有很多玩具,也有幾位小朋友一起玩,第一天玩單車,第二天去沙灘及水上樂園,又到山上野餐,咁多活動又咁多人陪Beku玩,佢梗係好開心啦!仲曬到燶咗返來,變咗“黑Mee忟Beku“, 背部有一大個泳衣印,So Sexy!!! 不過真係曬得好燶,果晚返來,半夜係咁喊住話痛,我連續同佢搽咗幾日高水份嘅Lotion先好D,今日開始見佢有少少脫皮!不過情況未算嚴重,托賴托賴!如果唔係我就有排煩了!!!爸爸!下次真係要記得幫Beku搽多多防曬!佢D皮無你咁un呀!!!

兩天宿營回來後,我問Beku:“有無掛住媽媽?“佢竟然答:“無!“ 真係好傷心!有得玩,真係連阿媽都唔記得!唉!













arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()