close


Beku開始學人講故事了! 之前不斷要我重覆又重覆地講故事,原來都是在學習,不只在聆聽,還學會了講故事。現在,不只要我講故事,還要拉著我聽她講故事呢!

之前拿著書本總是沒耐性地看書,現在總有點改善,一些她有興趣的書本,會開始一頁一頁地研究研究,尤其是有人物的書,她總會用自己的想像力,把⻆色代入書內人物中,例如見到小女孩的⻆的會說:“呢個係Beku!“ 見到女人的⻆色會說:“呢個係媽媽。“ 只要一經⻆色代入,每次打開那本書就會記得,那個⻆色是誰,永遠不會記錯的!小朋友的記性真的比成年人強很多!

仲有,唔好當兩歲的小朋友係LuLu,佢地真係好醒,好似以下嚟段短片,我想呃佢話聽唔到佢講妹妹(⻆色代入)那段,她竟然答我講咗,仲要話媽媽你聽到的!真係好鬼有記性!所以話小朋友真係唔呃得!




arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()