而家Beku好鍾意聽歌歌,每日的朝早及下午都要我播歌歌給她聽(是vcd碟,有聲有畫的),妹妹初初出世時因為沒有太多時間照顧Beku,所以每天播歌歌的時間就多咗,但而家已經有所改善,通常都是我準備餸菜及煮飯時才播給她聽(這樣可以讓我有多時空間煮飯)。從以前只愛聽其中一隻VCD之外,現在,基本上每次開機都要轉碟,冒求每一隻碟都欣賞吓。

現在Beku都學會了幾首歌,不是每一首都識晒全部歌詞,啍歌就一定沒問題。這首"Baa Baa Black Sheep"也是她的至愛之一,原因?我覺得最大原因是每次播這首歌時,畫面都會有幾位姐姐企係到唱之餘,仲會數數手指,嘩!有得睇姐姐,有得聽歌歌,又有得做動作!真是有如kinder出奇蛋咁滿足咗佢三個嘅要求!而家每晩臨瞓前都要我唱兩次給她聽,仲要我一齊數手指添呀!唔講唔知,就是這首歌,Beku現在已經識得數五隻手指啦!嚟首歌真係功勞不少呢!
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()