之前都試過整戚風蛋糕, 但始終無黎個中空模, 焗出黎既蛋糕唔夠鬆軟. 今次我用新買返黎既戚風蛋糕模焗, 嘩!!! 出黎既質感果然唔同, 本來只有3/5模咁高既蛋漿, 竟然可以發得高過個模喎, 勁呀~~~ 中空蛋糕模果然係唔同D. 焗完出黎個蛋糕質感非常之鬆軟, 正呀!!! 

黎個蛋糕又易做又好味, 最岩用黎做早餐或茶點, 今晚同老爺食飯, 我就羅左個蛋糕去比佢地食, 兼當做明天的早餐. 老公同老爺食完之後都話個質感好掂呀  (不過老公話朱古力味濃D仲好!!)
 
朱古力戚風(雪芳)蛋糕 (參考「戀上咖啡館甜點」及網友yurine的修改版本)

材料: (7吋中空蛋糕模)

蛋白        4個
砂糖        50g
可可粉    15克
菜油        25克
牛奶        25克
蛋黃        4個
砂糖        40克
低筋麵粉65克

準備 :
1.低筋麵粉過篩兩次, 可可粉過篩一次. 
2.以170度預熱焗爐

作法:
1.可可粉先與菜油混合。
2.蛋黃加40克糖混合,加入(1),再加入牛奶。
3.蛋白打到起泡,加入50克砂糖,打到企身。
4.將1/3的蛋白加入(2)裏面,拌勻後再將剩下的蛋白倒入並攪拌數次(不用完全混合)
5.將低粉慢慢加入(4),盡快把蛋漿拌勻,倒入中空模內,入爐以170度焗35分鐘。
6.出爐後馬上倒扣。完全冷卻後才脫模。 


arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()