close
嘩!!! 今日唔知攪麥鬼, 個BLOG突然唔見左喎... 點解呀??? Link 極都link唔上, 唔會個網站CLOSE左嗎??? 老公成日話黎個台灣website都唔知得唔得既, 好似唔係好穩陣咁, 但我就話我見D人用開話幾好用, 又唔限文章篇數(Blogger係有限文章篇數的), function都OK, 所以我咪跟住申請返個羅... 點知...

突然上唔到黎, 真係好鬼驚... 死啦!!!
 我寫得咁辛苦既遊記會唔會唔見左呢??? 

打左咁多食譜, 我咪又要由頭打過?

我擺左咁多心機係到, 咪白費???
 

唉... 就算我肯打過晒, D心情都唔同啦... 真係好鬼擔心... 點解之前人地用左咁耐都無事, 係我一用就有事?!?!?!

好在, 返到黎屋企開電腦時, 上到了上到了... 原來係系統upgrade所以暫停服務, 真係嚇鬼死我, 好在我尋晚做完GYM身體強壯D 0者... 唔係咪... 

難道黎個... 就係網站送比我地既2週年結婚紀念禮物???


arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()