今日約左班大學同學出黎慶祝Jeanis & Me 既生日(我地兩個都係9月壽星女), 我黎個蛋糕怪當然唔會放過黎個機會, 整個蛋糕送比Jeanis啦. 話明今個星期係The week of Chiffon Cake, , 當然, 我都係做一個戚風蛋糕比Jeanis啦. 今次黎個係原味戚風(雪芳)蛋糕, 不過為左整靚D, 所以我係面頭加左D紅莓乾上去點綴一下. 

可惜今晚食飯果間餐廳要收切餅費$50, 所以我地只有埋單後, 去左尖東既公園坐係到食蛋糕, 仲要係無刀無叉既情況之下, 一人"Meat" 一舊黎食... 哈哈, 又幾開心喎... 

紅莓戚風(雪芳)蛋糕(食譜參考 : 阿貓)

材料 :(17cm中空模分量)

全蛋 (特大)        3只
砂糖                  65g
沙拉油               40g
低筋麵粉            70g     
泡打粉               1/4茶匙
鮮奶                   50g
雲呢拿香油         1/2茶匙 (隨意可省)
紅莓乾                50g

做法 :

1. 預熱焗爐 170 度.
2.
低筋麵粉+泡打粉 過篩三次
3. 在中空模底部平均地舖上2/3份量的紅莓乾.
4.
蛋黃+25g砂糖打至淡黃色
5. 沙拉油+鮮奶
入微波爐叮20秒 (或座熱水加熱), 倒入(3)之蛋黃中,加雲呢拿香油攪拌混合.
6.
用另一隻攪拌盆,蛋白+40g砂糖打至企身(分三次加糖) ,成為蛋白霜.
7.
把蛋黃糊倒入加蛋白霜, 用橡皮刀輕手以切拌方式(fold-in)攪拌至混合.
8.
分次篩低筋麵粉入(6)中,用橡皮刀輕手以切拌方式(fold-in)攪拌至混合.
9.
倒入蛋糕模, 舖上餘下的紅莓乾, 入焗以170度焗 30分鐘.蛋糕模最好不用噴油或掃油,讓蛋糕升上去.
10. 
出爐倒扣放涼定型後甩摸,便可享用.

備註 :
1. 沙拉油=菜油, 英文為 Vegetable Oil, 大型超市有售, 另外, 可以用Olive Oil, 芥花子油, 粟米油等代替, 但不可以用花生油.


arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()