上個星期六, 即中秋節第二日, 係老公好朋友Elaine & Greg的新婚之喜. 我地一早已經約好左VVN一齊去. 註冊地點係中環ST.John Building 6/F 舉行. 我都係第一次去非婚姻註冊處觀禮咋, 當日真係好多人呀, 間waiting room都唔夠D Guest 企呀. 終於等到可以入場了, 個場都算幾靚, 不過... 幾靚都唔及一對新人咁靚咁觸目, 同埋佢地為大家安排的操槍儀式咁搶鏡啦

由於場地並唔係好大, 被入面D職員用不太禮貎的語氣趕走後, 我地就落到地下大堂, 嘩!!! 果到都一樣人山人海, 要影集體照都唔容易!!! 最後經非常之專業, 有領導才能兼一眼關七既伴郎Giroro San 用佢既百寶機帶領Guests走到香港公園繼續拍照.

新娘子Elaine真係好開心, 因為每次見到佢都係笑得好開心好燦欄好Sweet (不過平日見佢都好鍾意笑, 係一個開心小女孩). 而新郎哥Greg就更加開心, 因為我見親佢都笑到咪起左雙眼, 真係名符其實既"笑到見牙唔見眼". Greg Sir, 要好好對待我黎位嶺南小師妹呀, 唔好蝦佢, 要聽晒佢話, 出糧記得比家用, 放工要去買菜煮飯... ... (哈哈... 聽日你接新娘, 黎D愛的宣言一定唔少得啦)

Elaine & Greg 
*********************************
新婚愉快!
永遠都咁Sweet Sweet! 
快D生返個BB仔玩下啦!!

 (小道消息 : 據Elaine既姪女講, 佢想Elaine姑媽快D生返個BB陪佢玩喎.... )





arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()