老公成日話我發埋D古靈精怪, 天馬行空, 好無厘. 原因係當我地仲係北海道玩緊既時候, 我發左個夢, 個夢既內容我都唔係好記得, 只係記得個夢境大致上係講... ...

老公既朋友阿Joe 同我朋友既男友阿森爭做龍頭大佬, 咁我老公要唸計擺平, 仲要佢地係識功夫, 仲有D打鬥既場面架... ... 可惜個夢無ending, 因為當去到最精采既時候, 我就醒左  哈哈... 無"啦"無"lun" 點解阿joe&阿森會認識仲會爭做大佬呢? 真係唸極都唸唔明?

老公聽完黎個夢, 笑足幾日, 因為佢覺得好鬼攪笑, 發夢都可以CrossOver (佢既朋友+我朋友既男友), 跟住老公仲叫我以後發埋D古怪夢都要寫低, 等第時可以笑下喎...(真係有D攪笑)

前晚我又發左個怪夢, 就係我辭職離開而家間公司, 去左個客既公司做一個打雜. 第一日返工唔洗interview就請左我, 跟住公司入面既人, 有3個係我中學既同學, 係夢境既我就唸"都OK呀, 去都新公司原來都有認識既朋友, 唔錯喎 (但係果3個中學同學, 其實畢左業之後都無聯絡架喎!) 跟住... 最攪笑係我係新公司竟然見到我而家公司既大上司, 原來間公司佢都有份, 佢仲走黎問我 :"你做麥係呢到架?" 跟住我就話: "呢到無咁大壓力嘛", 跟住佢就一粒聲唔出就走左... ...

究竟黎個夢想講麥呢? 係寓言定係個腦潛意式製造出黎呃??? 真係R頭

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()