尋日去了警察訓練學校睇Annual Parade,  哈哈, 唔好誤會, 黎一個唔係Police既Annual Parade而係航空青年團的 35th Anniversary Parade. 當日岩岩遇著興利大廈既火警(即以前三越百貨位置), 攪到我, VVN & ANN要行到去鵝頸橋先有巴士坐入香港仔(黑仔!!!). 

入到去警察訓練學校, 儀式剛剛開始, 最吸引我地既注意力既, 當然係幾位人皇啦, 尤其是曾人皇及伍人皇, 因為VVN及ANN的相機及Video Cam已經一早reserved給他們了. 今年的Parade很特別, 負責操兵的人皇都紛紛留鬚, 以一個較為成熟的人皇LOOK示人, 效果唔錯喔, 仲成為全場的焦點添! 不過我唔記得問佢地留鬚既原因, 係咪就係想襯托返35週年?  

見阿ANN & VVN 影得咁"過癮", 我都影左唔少相,  上面黎張係最有代表作的照片(學Michael話齋, 要攪返D Soft先會靚D, keke...), 你地睇下估唔估到邊個係自己?


arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()