我好似好耐無入過廚房煮返餐了... 我唸... 都應該有2星期啦. 雪櫃裏面仲有D食淨又就快過期既火腿, 蟹柳, 金菇, 仲有兩粒蒜頭. 唔洗唸咁多, 要最快可以張佢地消滅, 最佳既方法就係 -- 煮意粉. 把所有材料跟意粉撈埋就食得, 掂!!!

當煮好個意粉之後, 我就係意粉上灑上大量Parmesan Cheese (切碎&粉狀), 放入焗爐焗至金黃色便OK. Parmesan Cheese味道確是很香, 但烘焗後既Parmesan Cheese唔似片裝芝士或 Mozzarella Cheese咁完全溶入意粉入面, 返而有少少硬身&脆口, 芝士味很濃, 但卻少了芝士"藕斷絲連"般的質感. 所以, 下次要焗芝士意粉的話, 最好都係先舖上片裝芝士或 Mozzarella Cheese, 然後再係上面舖上Parmesan Cheese, 咁就又香又脆, Perfect!!!


arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()