上星期同2位朋友行街食飯. 嘩! 好耐都未試過咁Free了. 我地除左一路食飯, 一路講下近況外, 仲走左去SOGO試泳衣添. 哈哈!!! 真係未試過三個人困係一個試身室內試泳衣. 好攪笑!!! 我地仲續件事, 無走寶添, 我唸我地發出既嘈音, 係咁多試身室內最嘈既一間. 連服務員最後都頂唔住, 走黎問我地D泳衣岩唔岩身? (好似想趕我地走咁) 雖然最後我地都無買到, 但我地已經過左一個又攪笑又開心既晚上.

我記得對上一次同朋友有咁親密既經驗已經係好多年前既時, 果時剛剛大學畢業, 同朋友走去馬莎試BaBa. (唔好心邪, 我地係好正經咁各自試身, 絕不偷拍架!!!) 不過講真, 黎幾年各人各有各忙, 真係好少話約出黎行街買衫, 大家既工作, 生活, 習慣改變了, 有D又要返Shift, 有D又要讀書, 有D又要湊仔, 或者湊老公, 有時可以約出黎食餐飯聚聚已經係好好既分享, 真係唔好話試D咁貼身既野.

細個唔會一個人行街, 覺得好悶好慘咁, 不過而家有時都會一個人行街, 返而覺得Free D, 尤其放工後老公仲未收工又無心機煮飯果晚, 又或者心情低落又唔想同人講野時, 自己一個行街其實都係一種Release. 不過當然, 有時都會約下朋友行下街啦! 唔係就會變成"獨姑老人", 生活只有老公, 沒有朋友了!!!

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()