唔知點解,每次我入廚房Beku都會跟埋黎,一係攞個“退役垃圾箱“係咁knock knock knock,一係玩地下塊木地台,不過最鍾意都係走來玩雪櫃門D磁石貼。Beku 真係無有怕,唔識死!為咗攞雪櫃的貼貼來玩,幾辛苦都要扶著雪櫃門企起身,對手伸得有咁高得咁高,誓要攞到貼貼為止,真係有得玩就麥都唔理了。

媽媽話每次佢黎,Beku都唔會爬出地蓆,最多只係對手係地蓆邊到拍下拍下,但係點解每次我入廚房佢都會走出地蓆跟住我呢???係咪因為我D語氣唔夠強硬呢???咁又係,有時唔太危險嘅地方我都會比佢爬比多D空間佢,因為我都好明白,當你越唔比佢去時,佢就越想去,到時可能就襯你見唔到就走入去,到時可能仲危險呢!!!

不過,從嚟個例子上可以看得出,Beku開始識得睇眉頭眼額,知道唔同人對佢嘅低線,所以婆婆係到,佢唔爬出地蓆,我係到佢會爬到去雪櫃玩,麻麻係到佢會好多聲氣扭扭計,爸爸係到會扭少D因為扭都唔會理佢。

(P.S. 嚟段片其實係4月11日拍,而家爬起身更加快捷無難度!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()