close
今日發生了一件尷尬事!其實事發時是沒有覺得尷尬的,只是離開現場不久就覺得自己有點失禮,好似好無禮貎咁。

是緣今日我哋一家四口係康怡廣場準備返歸嘅時候,係自動電梯附近突然發現兩位女仕正望著我們,起碼我不以為然,因為自從坐完月後要揹著妹妹出街,好多時都會有不少目光投放在妹妹身上,不是研究我用的揹帶?就是說bb好細個好可愛,etc。如果Beku在附近的話,就梗加多人望,其實我都唔知點解?可能是這個年代很少人會計劃生兩個bb?可能她們很少見一拖二去買餸?可能好少見全職媽媽?Anyway, 我算好彩,咁耐以來拖著兩個女去街,大多數的途人的目光及言語都是善意的,曾經睇過另一Blogger的一篇文章,她又是坐完月就要揹著細b去買餸,聽到的說話竟然是:「咁細個就唔好帶佢出街啦!」完全聽得出講者根本不明白我們的難處。

哎也,叉開咗添!講返今日係康怡發生嘅事,我見到兩位女仕眼甘甘手指指咁望住我地,起碼我都以為係普通的路人,但其中一位女仕竟然說:「我有睇你個blog架!」聽到嚟句好突然,突然到都唔知點反應,我就衝口答咗句:「嘜我識你架?」,因為我無刻意張個Blog address 公開,最多都是給我或船生的朋友看,我無唸過會係街撞到一個常常睇我個Blog,還可以認出Beku 及Miku的人,但那個人我竟然不認識的?真係我唸都唸唔到架!之後唸返,我咁講真係幾無禮貎!如果嚟位女仕繼續有睇我個blog的話,在此向你說一聲SORRY! 其實,我應該答你:「多謝你喜歡睇我個blog!」
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()