close
下個星期一就返工了,時間真係過得好快,雖然話日日對住阿囡,好似有D悶,但睇見佢日日長大,表情多多,開始識得同你玩時,真係有D唔捨得呀!好想繼續日日陪住佢,同佢玩,睇住佢成長!

返工前,好多野要準備,也計劃了返工後每天的schedule ! 媽媽已答應來我家照顧Beku,咁我放工後就要立即買餸返屋企煮飯!跟住我就會用僅餘嘅2-3個鐘陪Beku玩,餵佢食奶奶,換片等等。而我呢,也訂下了泵奶時間,每天4次,00:30; 06:00; 13:00; 19:00,係返工時間只泵一次,盡量減少對工作的影響,已試行了數天,應該無問題! 不過到時,我一定要準時收工,如果唔係,我就趕唔切買餸,再返屋企泵奶了。

另外,返工前,真的好希望Beku可以戒夜奶,咁樣對我&老公都好大幫助,因為半夜起身餵一餵奶真的很辛苦,如果可以戒掉的話,起碼我地可以連續瞓5-6小時。黎幾日係Babykingdom見有人睇“由零歲開始“黎本書,教人點樣為BB set 一個食奶schedule & 等佢可以自已瞓覺,唔好成日要人抱先肯瞓。我地前日開始試,而家餵奶係每三小時一次 (7am, 10am,  1pm, 4pm, 7pm, 10pm ... ...) 淩晨餵食時間我地無訂,希望Beku有咁耐瞓咁耐,真係唔需要餵就唔餵了,試行咗2日,第一日,Beku半夜兩點幾喊,跟住我抱住佢瞓可以瞓到清晨6點,算... 戒夜奶? 但尋晚佢兩點多三點勁喊,跟住食咗120ml奶,咁...即係未戒到羅。好希望一切順利,Beku快D戒夜奶,咁到時我地就有覺好瞓了!


arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()