close
{###_albums/tt167/travelcake2/Beku/P1490045.flv_###}

過年前問Beku:“情人節你想同邊個去街街呀?” 問過幾次,答案都係:“爸爸!” 

係咪佢知道情人節一定係同男生出街?所以只說爸爸呢?不是我提示她,她也不會說要跟我去街街!!!

前幾天我又問她:“年宵你想同邊個去街街呀?” 今次的答案有少少唔同,包括有:“爸爸、婆婆及哥哥。” 一樣無我這個媽媽的份兒!哥哥?邊個哥哥呀?哈哈!我都唔知係邊個!問佢佢又答唔出喎!不過可以肯定,Beku是喜歡跟哥哥玩,多於跟妹妹/姐姐玩!是因為跟我同一層樓,分別住了3個哥哥,日久生情嗎?哈哈... ...
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()