close


很多朋友也會問,你自己一個湊兩個,點樣去買餸呀?困難嗎?暫時來說,算OK,不是很困難。通常是左手拖著Beku,右肩揹住購物袋,心口就揹住Miku(如果不是去街市而又方便的話,我就會推BB車,咁就更輕鬆) 

又揹住Miku又去買餸,累嗎?
“暫時來說,Miku的體重有限度,又不會郁來郁去,總算ok,可以應付,加上我是天天買餸天天清的(一來我家雪櫃細,二來我也沒本事揹幾天的餸回家),所以每次買的東西不多,也不算很重。”

Beku咁定咁乖肯拖著你走嗎?
“除了屋企樓下或較空曠無麥人的地方我會放心比佢自己行之外,人多/街市等地都一定要拖住行,Beku都明白這個道理,就算有時去到街市口她說要自己行,只要我話街市人多一定要拖住,她也不會扭計的。”

其實每日拖著佢地去買餸都唔錯架!以前去街市,我好少話同d小販傾偈的,現在反而因為兩個女的關係,有d檔口認得你,會同你傾兩句,有d就會搭多條蔥比你,都唔錯架!另外,自從妹妹出世後,每日真係無麥時間帶Beku落街走走,所以去街市就成了Beku每日的Outdoor Activity,算係活動一下唔洗日日困係屋企咁悶啦!有時如果時間早,仲可以去公園玩一陣,對Beku對我都是一件好事呀!

有時都會唸,唔知到Miku大多幾個月,開始學行唔肯揹時,Beku又未返學喎,到時仲可唔可以一拖二去買餸呢? 

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()