close


4月26日是港島區0806 Baby gathering的大日子,今次去了藍灣半島的Club House, 我都常常去藍灣半島探朋友,但Club House還是第一次到,估不到這裏的環境也不錯,下次來探朋友都要叫她帶我來Club House玩玩。



今次因為船生要返工,只有我一個人帶Beku參加,又要帶奶又要帶粥,仲有其他大小用品,所以沒有帶相機,這些照片都是由其他媽咪的Blog 內Copy的。當日玩得好開心呀,先要多謝Katiemumum不介意我坐順風車,等Beku可以同Katie桐桐及MoMo仔先Warm UP一下; 跟住要多謝聰聰媽的場地及食物安排(兩樣我都好滿意呀!),我後來才知道原來Joan已身懷四甲,真的是兩年抱兩,恭喜恭喜!還有Joan跟MoMo 媽安排的遊戲,哈哈!沒想到我只猜中腳仔的Size都可以擺第一(其實都要多謝Josephine,唔係佢,我都唔會估中囡囡對腳係11cm)。



這份小玩具是Beku親手挑選的,夏天來臨,它就大派用場了。

BB長大得很快,只是兩個月而已,各BB的樣子及動作都改變了很多,現在很多都會爬,有些還已經懂拖著行呢!過多兩個月他們便已經一歲了,到時,不知各位小Baby又會變成怎樣呢?

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()