真係估唔到嚟位新同事咁出位,游完水可以將件三點式掛係會客室既whiteboard下面,仲要掛足一個多星期!!! 會唔會覺得有點過份呢? 我曾經暗示叫佢攞走佢 但件泳衣依然係到!

上星期四開始件泳衣失踨咗5日,以為佢醒目唔會再掛件泳衣係到啦!點知...今個星期四開始又再見到啦!其實如果你想“浪“乾佢,點解乾咗之後都唔攞走呢?又或者點解唔係自己位掛,而要掛係會客室呢? 咁掛法真係有礙雅觀呢!萬一有客戶上來又唔記得攞走件泳衣,咁就真係...

不過算啦,昨日已經係我嘅last day,我唔洗再係lunch hour對住見三點式泵奶了!本來我有唸過唔posted出來,廢事染污了我個blog,但...真係實在頂你唔順呀!公司,對你來說係一個什麼嘅地方呢? 你唔尊重同事,都請你尊重一下自己呃!!!




arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()