close
記得陀住妹妹大約9個月的時候,有一天打開廚櫃門,整度玻璃門突然之間跌咗落嚟,岩岩就跌咗我個膞頭到,好在跌落我膞頭果邊仲有個鋁框係到,如果唔係只係得塊玻璃的話,我一定要入醫院。

今日,當我係廁所洗完面之後,跟住打開個鏡櫃唸住擺面霜搽面,點知又係成度玻璃門跌咗落嚟!今次好甘!成度門“車“落我左眉骨上,即刻見紅,仲痛到眼淚水都標埋出嚟!度眉比佢剖開咗一半,好返都唔知會唔會破相呢?

點解兩次都係我架?好似好黑仔咁,但兩次Beku都唔係身邊(平時佢最鍾意係我附近走來走去),又好似好好彩咁,如果佢整親真係仲大件事仲麻煩呀!唸到咁,真係寧願我傷好過佢傷羅!
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()