close


Happy birthday
생일축하해

Buon Compleanno
Chuc mung sinh nhat 
お誕生日おめでとう 
Bonne Anniversaire 
Alles Gute zum Geburtstag
Feliz Cumpleaños
Feliz aniversario
С днем рождения
Gelukkige Verjaardag
Ευτυχή γενέθλια

為左老公既生日真係攪盡腦汁, 因為我地之前一齊買左份大禮比大家, 咁講明黎緊黎幾年係唔可以再買情人節, 生日, 紀念日等禮物. 所以, 要係有限資源下要攪攪新意思, 初初都有D "R頭". 好彩, 後來得到各位好朋友的支持, 終於完成左一份獨一無二的禮物給老公! 就係今朝踏正十二點時送了給老公! 

看見他一路欣賞, 一路抹汗的樣子, 就知道他很滿意這份小禮物, 都不枉我每日偷偷摸摸地製作. 老實講, 兩公婆住埋同一間房真係好難攪驚喜! 每每坐係電腦枱上製作緊時, 老公就會走入黎看看我在做什麼? 害得我要立即把未Save的檔案Close掉, 又要由頭再做, 有時個檔案又不聽話, 要load很久才完成, 攪到我成日怕老公看到, 而要偷偷係佢未起身前, 或者叫佢做其他家務時偷偷製作, 有幾次仲差D比佢發現... 唸返起都好驚險!!!

不過, 今次得以成功咁完成黎份禮物, 要好多謝我地既朋友支持, 無佢地既幫忙真係唔會成事架, Salute!!! 

好啦! 講住咁多先, 我而家要去整個生日蛋糕給老公啦, 晏D再同大家分享~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()