Beku出世無幾耐,面上便開始長粒粒,成因有說是胎毒,又有說是因為我食得太燥所以攪到BB面上都長粒粒,健康院的姑娘說好多BB都係咁,2-3個月後就無事了。不過話雖如此,上星期見Beku面上的粒粒有增無減,仲好似越多越多咁,就攪到我地越黎越擔心,尤其老公,成日話我食D野太燥攪到Beku塊面咁 。哎也! 我都唔想架,我見到佢生咗咁多粒粒都唔安樂架嘛。

跟住上網搵資料,有人教用金銀花煲水比BB沖涼及抹面都可以清去粒粒及痱子。考慮咗幾日,這個方法是外用的,試試無妨吧!所以早幾日就叫老公去葯材舖買咗幾蚊金銀花返嚟煲水試下,連續試咗2日,感覺Beku額頭的粒粒真係開始散,黎兩日再睇,真係好似少咗好多咁,塊面都滑返好多啦,咁我都安心D,我地唸住如果金銀花都唔得的話,下一次會試下飲開奶茶 (朋友教路,飲完之後D粒粒就即刻清晒同塊面都會白番晒,每星期一次,每次約飲20ml就可以,無事就唔好再飲),不過其實我都想試下比Beku飲開奶茶,因為佢而家每次飲嘅奶量都唔多,姑娘叫我試吓比120ml佢飲,但佢次次都只係飲70-90ml,好難得先飲到100ml,所以如果再係飲咁少,體重又增加得唔理想的話,我真係要試下煲開奶茶先得!

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()