close
前晚真係好驚,因為Beku 半夜瞓瞓吓,竟然趴咗係到瞓!!!

話說淩晨4點多,Beku突然之間喊得好大聲,咁我就起身睇吓佢啦,噢!原來佢反轉咗趴咗係張床到,唔識得反番轉頭,所以用喊聲嚟救命!我見狀就梗係立即反番轉佢!Beku好快瞓返!

醒咗之後,其實我都瞓得唔好,因為都好怕Beku又再反轉,怕佢透唔到氣咪會窒息而死?不過,其實4點幾果次Beku反轉咗都識用喊聲叫醒我地,幫佢反番轉呃,咁如果之後再反轉咗,佢都應該會叫我地架!再加上我地有個baby monitor,touchwood部機探測唔到心跳,即刻會響alarm,其實都唔需要擔心,不過唔知點解,點都係個心有d囉囉攣!

誰不知!我係張床“典”到6點鬧鐘響嘅時候起床,行到去Beku床尾時見到佢“成個人趴咗係到瞓” (點解今次佢唔喊嘅?唔求救嘅?),仲要個頭壓住塊面嚟瞓,咁真係未必透到氣喎!我即刻將佢反轉平瞓啦!好在Beku仲郁,唔係真係嚇死我呀!
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()