好嘢!又比我影到了! Beku你今次郁得好勁呀! 雖然我已經走入房攞相機,再慢慢坐底,但妳都無停到,係咁郁比反應! 仲有一吓好勁咁踢我添! 見到你咁活躍真係開心!

講真!近排爸爸一放隻手係肚皮,你好似唔多比反應佢播!早排你唔係咁架?爸爸一放隻手係個肚皮到,叫你郁一吓你就好乖咁郁架嘛,好聽話架喎!你知唔知當你 唔郁時,我地都會好擔心的,尤其平時晚上一瞓落度幾分鐘左右,你就會係咁郁,但有一晚你竟然無郁,真係嚇到我果晚都瞓得唔好架,好在!半夜都Feel到你 郁,第二朝都有,不過就無之前咁大力啦!但次數都OK,我先放心。總之呢,只要不時咁Feel到你既存在,咁我同爸爸就會好安心了!

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()