每次帶Beku  出街,不管已經著上較Girlish的衣服(如:裙子、花邊領、粉紅色、花鞋、粉紅色包被...) ,總會給人說:“囝囝好得意呀!“;“是仔來嗎?“... ...

每次我好好笑地回答 :“女仔嚟架!不過唔緊要,個個都話佢似男仔架啦!“

有次仲攪笑,去Apita用膳,D Waitress 姐姐係咪"聊“Beku 玩,仲話:“囝囝好得意呀,眼仔碌碌咁... " 咁我就答:“女仔嚟架!“ 。班Waitress 姐姐就好驚訝咁話:“吓?女嚟架? 點解媽咪你同佢著到成個男仔咁呀?同佢著吓裙呀嘛... "

其實 ... 我只係同佢著咗條工人牛仔褲啫,裏面都係著粉紅色衫架?襪仔又係紅色,張包被仔又係粉紅色,咁... 都睇錯係男仔,我都無法子了!

難得今次影了這輯照片,感覺終於似返個女仔了,是因為帶了帽子?還是因為前額的留海呢?還是她的樣子已經在變呢?Anyway, 現在似男仔唔緊要,最緊要長大後會似返個女仔就得啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()