close
剛過去的星期日,Beku出席了太婆的生日宴,太婆當晚好開心,除了有麻將打之餘,有一大班仔仔女女,孫仔孫女同佢賀壽,仲有第一外外曾孫Beku出席,當然開心到見牙唔見眼啦!



太婆開心,但Beku就好曳曳啦!一如所料,Beku一出到街就唔食奶,掛住玩掛住周圍望,咪睇佢好似飲奶食得好好咁...



2分鐘後,就變成這樣,扭來扭去,還想把奶咀甩掉!最後220ml奶只渴了140ml!!!



Beku當晚很開心,見到幾位靚靚表姨,初初不熟就眼甘甘望著表姨,玩熟了就個個都可以抱,



但不知可解,舅父抱就喊喊,扭來扭去,曳曳曳曳曳!!!



不過,當晚Beku玩得太開心了,因此不肯睡,其實下午已經沒有睡,應該很眼瞓了,所以玩至九點多,開始扭眼瞓,明明是眼累了,但又不願瞓,所以不斷地大叫、扭計,抱又喊唔抱又喊!最後把她放回BB車安撫一會後,便啜著手指仔睡覺了,不過還是睡得不好,常常扎醒大喊,出街玩得太顛就是這樣了,沒法子!

今天Beku原本很可愛,出街街前還幫她戴了一頂piggy豬豬帽,超可愛。



不過這晚的表現,實在要扣分,可愛豬變成醜樣豬了!!!





arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()