尋晚發了一個好奇怪嘅夢!!! 我夢見我去咗醫院生咗Beku出嚟喎!!!

成個Story唔記得了,總之唔知點解老公陪我入咗院,咁係個待產房做檢查,初初姑娘仲話:“等吓啦,無咁快,你痛先叫我啦,起碼開到三度先幫到你。“ 咁我就同老公係到等啦,睇吓幾時個肚開始痛。好攪笑,做檢查個地方除了我,仲有另一個孕婦係到做檢查,而且大家都有老公陪住喎  (做緊檢查唔係只可以一pair人係到之咩? 點解會有兩Pair 嘅?)

好啦!開始感覺到個肚有D痛,咁就叫姑娘嚟啦,姑娘一嚟到,我已感覺疴咗少少野出嚟,原來係Beku隻手呀! 跟住姑娘幫我檢查,睇吓我嘅進度,跟住都係話:“等吓啦,開夠十度就生得架啦!“。咁我又只可以係咁等,跟住突然之間,又感覺疴咗D野出嚟,原來... 小Beku出世啦!!!  

跟住我最記得係姑娘攞走咗Beku去沖身,咁醫生就要幫我聯針啦! 我好大反應同醫生講:“唔好就咁聯呀,一定要用麻醉葯麻醉葯!!!“。醫生好唔耐煩咁幫我打麻醉葯再幫我聯針,感覺好似真係唔痛喎!!! 跟住...我就醒咗了!!!

唔知係咪日有所思,夜有所夢呢? 我唸我真係好怕痛,所以死都要叫醫生落麻醉葯! 不過Beku千祈唔好手仔出先呀,咁樣好危險架!

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()