一早計劃了,如果有母乳的話,都會先選擇以母乳餵哺,但原來,餵母乳的生涯是很辛苦的。尤其是...當小Beku第一日喺兒科食飽奶粉後,個胃口已經被整大了,不再像其他初生B一樣,第一天只愛瞓,對仍未上奶的媽媽沒有什麼要求。

餵母乳真係需要很多時間,要坐定定等佢食,如果位置唔岩又會整痛你或整傷你! 仲有,每次唔知BB究竟食咗幾多? 所以雖然話每2小時一次,但經驗之談,佢要餓起上來,剛剛食完瞓落床無幾耐,又會喊著扭計,咀郁郁示意要食奶。所以,真係幾唔得閒,只係照顧佢食奶已花去很多時間。

最近,我仲比佢咬損咗! 所以,這2次沒有再埋食餵,改而泵出來用奶樽給他吃。雖說泵出來多了一層功夫,但老實講,我覺得泵出來,給足夠份量的母乳他吃,他竟然能一瞓便2-3小時,那麼,我的時間更好用,可以慢慢泵奶之餘,又可以有多餘時間去下廁所食吓飯(試過有次煮好飯,因為要埋食餵,最後D飯都涷晒我仲未有得食!) 最緊要是,晚上可以多1-2小時瞓覺,這真是很緊要的!

以前唔知,以為餵母乳跟餵奶粉的時間差不多,原來...是完全不同的,難怪D人話餵母乳,媽媽會修身快D啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()