close


星期五,我哋帶咗Beku去鯉景灣(蘇豪東)食lunch,Beku當然無得食啦,我地主要目的係想帶佢行吓海皮,吸吓新鮮空氣,晒吓太限吸吓維他命D啫。

講開去蘇豪東,其實我地都幾鍾意去果到食lunch,因為價錢唔貴,水準不錯。但而家物價高企,蘇豪東嘅lunch set都加晒價了,無以前咁抵食!幸好水準依舊,如果唔係以後都唔洗嚟了!

我地食完飯,同Beku係餐廳內玩咗一陣先走,可能係新地方好吸引,加上餐廳佈置都頗有色彩,佢不斷左顧右盼,連我地叫佢都唔理呀 ,你地睇D相就知,永遠都係有咁遠望咁遠,好似好有遠見好有抱負咁,對於眼前嘅爸爸媽媽&婆婆好似視而不見咁 (啍!)

Beku!唔通你大個想開餐廳?或者做大廚???









arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()