close


哈!太忙了,所以現在才updated 19號的BBQ Gathering照片。當日達達在他家屋苑舉行BBQ Gathering,我地當然要帶Beku去玩吓啦,話晒Beku大個女了,開始要多D群體生活,唔可以只痴住阿爸阿媽了!

當日除了Beku之外,還有妹頭 - 妹頭細Beku 5個月,不過體重就跟Beku差不多,是一名大B女,手長腳長,長大後一定是一個高妹!



佢兩個每隔一段時間就會見面架啦!你睇,Beku開始同妹頭溝通了,等妹頭再大D,可以互相溝通時,嚟對姐妹花就可以一齊扮玩一齊扮靚添!




大人就係到BBQ,Beku當然無份食啦,肚餓點算?唯有飲奶奶或吃面包啦!一如以往,飲奶唔乖乖的Beku,飲到最後幾十ml就唔願飲,要拎開樽蓋倒出來先肯飲,成日係到扮大人飲水的樣子,不愛用奶咀。



燒完野食後,我地上咗達達家hea 吓,Beku唔拍醜,著住裙仔都係地下爬來爬去,又係到攪風扇,好曳曳,比人鬧呢,就扮無野,轉頭同姨姨玩“篤手指“,真係名乎其實“一啖砂糖一啖屎“,唔知好嬲定好笑。




後來去玩姨姨個大燈泡,玩玩吓係到啜手指,姨姨唔比,佢就係到狂哭,所有人嘅焦點都放咗係佢到,真係醜死怪了!哈!不過我見到佢嚟個喊樣又覺得好攪笑,個樣好似好慘咁但無眼淚的!唔好話媽媽殘忍,有時真係唔可以太遷就你,因為唔想“愛你變成害你“。




arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()