close
{###_albums/tt167/travelcake2/Beku/P1490086.flv_###}

Beku食飯時乖唔乖?一半一半啦!上半輪就一定好乖,因為肚餓嘛!但係食到半飽就開始左擰右擰坐唔定!不過,如果遇著d餸啱胃口的話就會好d,起碼食晒佢嘅至愛先至會攪攪震!

什麼食物是她的至愛?首位是豆腐,就算日日食餐餐食都唔厭!其次是粟米; 菜梗; 紅蘿蔔;豆豆;露荀;蛋,不過呢,如果連續食幾日就一定厭,所以同一樣菜不可以住多過3日,又或者就算同一個菜,在配搭上都要唔同,咁先吸引到佢食(例如連續幾餐食菜心,咁今天可能食菜心+紅蘿蔔+豆腐;明天就食菜心+露荀+蛋)

以前開餐,Beku死都唔肯飯跟菜一起吃,總是喜歡一匙飯,一匙菜心地吃。不過早幾日爸爸教佢撈埋一齊吃(就是我們在用餐時,跟她說飯跟餸是可以撈埋一齊食的),這幾天都喜歡“撈
”!仲要是主動地將菜放入飯碗內,跟住就叫我:“撈撈撈“。這樣一撈,Beku吃飯的速度好像加快了,以前的話,有其他餸菜在,白飯就永遠是尾選,現在呢,飯餸一起吃,好快就可以把小小一碗白飯吃完了!之後才慢慢吃餘下的菜,基本上30mins可以吃完一餐(最多也不過45mins),真的很開心!不過,不知這個習慣及興趣可以維持多久?

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()