close


當初Miku妹妹仲係我個肚時就唔長肉,但係出世後嘅情況就唔同晒,生長線升得好好,同初生比真係抵打咗好多呀,手瓜同腳瓜仔都起𦟌啦!哈哈!

雖然Miku妹妹重得快,但其實... ... 佢仲係著緊New Born片喎!真係估唔到,當初買咗13包NB片竟然著得晒,唔知係佢Pat Pat細呃?定係Pampers NB片比較大條呢?不過最近我上網睇過一D媽咪嘅分享,佢地話Huggies NB係最細條,可以初出世時著,之後轉Pampers(Pampers NB比Huggies NB大),再之後可以轉著日本牌子的NB片,話日本牌子嘅NB片仲大條過Pampers,有D仲同Huggies S 碼差唔多大添呀! NB片應該平過S碼,所以如果跟以上嘅方法買片,應該都慳到少少錢! 咁可能著到3-4個月大都仲係著NB片? 哈哈!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()