close
Beku :"妹妹,我有好嘢益你!”
Miku :“家姐仔,有嘜嘢咁好先?“


Beku:“正嘢啦!咪就係我隻飛毛腿羅!咔咔咔!“
Miku:“嘩!又真係幾正喎!扮踢呀?咁我洗唔洗比D反應你呀?“
Beku:“梗係要啦!咁先有真實感嘛!我又嚟... ... 踢呀!“
Miku:“哎也!“




Miku:“好攰啦!我要逃走呀!“


Beku:“我都好攰呀,你比我坐吓先啦!“


Miku:“家姐仔,你好重呀!唔好真坐呀!救命呀!“


Beku:“嘻嘻!下次輪到你嘞!









arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()