close

老實講, 我對大閘蟹並無特別喜好, 因為我好怕見到毛"晨晨"既蟹腳, 好似好核突咁, 再加上我對蟹羔無麥特別興趣, 所以, 一路都無話特別要去食大閘蟹, 我唸唸吓, 對上一次食大閘蟹, 應該係4-5年前既事了.

前晚老公攞左2隻大閘蟹返來, 是他的恩師送的 (好驚喜!!!) 不過, 其實我們兩個也不愛好大閘蟹, 所以尋晚, 就叫了阿Wing上來同我們一起分享這2隻"大"大閘蟹!!!

老實講, 我未整過大閘蟹, 所以事前我就係網路上看看別人煮大閘蟹的經驗, 再加上蟹痴阿Wing幫手洗蟹, 蒸約20分鐘便完成. 用醋來點大閘蟹確係一個Perfect Match, 因為醋能夠辟去蟹羔的醒味, 食起黎就更加鮮!!! 不過大閘蟹真係好"涼", 我食完之後個胃開始有D唔舒服, 後來飲返杯薑茶就舒服返D, 難怪個個人都話食完大閘蟹要飲薑茶啦. 原來薑茶真係有用架.

除左大閘蟹外, 今晚都煮左3味家常便菜作晚餐, 分別有 :

蒜蓉茄汁煎魚柳 (醬汁同魚柳分開上碟, 鍾意點幾多汁就點幾多, 不過今晚D魚柳切得太薄, 食起上來比較乾身, 下次要切大塊D)

洋蔥炒牛柳 (原本唸住切粒炒, 但老公買牛柳時叫左牛肉佬切片, 我覺得有D晒左)

素鮑片伴西蘭花 (黎個素鮑片好好味, 同真既鮑魚片有得揮呀, 再加上佢既鮑魚汁, 真係ichiBAN呀)

我地真係好耐無見阿Wing啦, 去旅行既手信而家先送到比佢, 不過佢同老公既友誼都係十年如一日, 永遠都係咁Friend!!! 

*************************************************************************************

***由於Wretch Upgrade 緊, 攪到部份照片未能顯示出來, 因此, 我決定先把新網誌Post放在我的Yahoo blog做back up,(本來Yahoo blog只用作回應的, 現在成了我的後備blog) 直至Wretch Upgrade完成為止


如看不見圖片, 請Click 入 => 
http://hk.myblog.yahoo.com/jw!Qj_ymlCFGRn3D8sJNKs0ew--/article?mid=18&prev=-1&next=15


arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()