每次出完街第二日,Beku都會扭扭計,其實很正常的,因為佢每次出街佢都唔願瞓覺,點解?街上咁多野睇,太多新事物,有時又會有人抱吓喎,咁多吸引又點捨得瞓喎,但係呢,佢個小腦袋又會發出訊息叫佢瞓覺喎,咁係又想玩又想瞓嘅情況下,咁多矛盾,梗係攪到自己又忟憎又燥啦,自自然然就扭我地計啦!

嚟方面實在唔怪得Beku(或所有嘅BB)!大人都有責任!

前日及尋日我地都有飯局,由晏就就開始帶Beku出街,攪到成零晨12點先返到屋企,出街已經瞓得少,仲要攪到咁夜先返屋企,唔扭計就假了!比著我唔夠瞓脾氣都會燥D啦,所以,尋晚既飯局,Beku已經有D扭計,唔肯一個人瞓車仔,要抱住先唔喊! 今日梗加唔洗講,兩日無覺好瞓,仲唔勁扭咩! 所以今日邊到都唔去,留係屋企等佢瞓多D,令佢習慣返自已原來的生活時鐘。

經過嚟兩日之後,我覺得...生咗BB後,大人是需要遷就BB嘅生活時鐘,而唔係由BB來遷就我地。 所以,日後我地出街都要調節一吓,唔好去咁夜,同埋,真係唔好連續兩個full day出街,見到Beku積咗兩日唔夠瞓又咁辛苦係咁扭眼瞓,其實我地都唔好受,好心痛!
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()