close


我覺得生完兩個囡之後,真係越來越無記性!嚟段片應該係聖誕前已經放咗上online album到,唔知點解,一路以為自己Posted咗,尋日先發覺,原來係未post嘅!真係大頭蝦!其實嚟D情況真係超級多機會發生,例如:嚟頭記得要同船生講XXX,但當我見到船生時又唔記得咗要講嘜?明明係要去超市買4樣野,當去到超市時,又總會有1-2樣係唔記得買; 嚟頭話幫Beku整XXX,轉過頭又唔記得,跟住走咗去做其他事情... ... 唉!真係超級無記性,所以有時我落街買餸,如果要買好多東西的話,我都會寫張紙仔以免買漏;另外,有時如果我答應咗Beku做XX事的話,我會再跟她說:“媽媽成日都唔記得架,你要提我呀!” 咁樣,就算我真係唔記得,咁都可以話比Beku知,我唔係無信用,只係無記性啫!

BTW,講返段片!這部小鞦韆是鄰居給我循環再用,相信Beku & Miku 都沒有想過可以在家裏玩鞦韆,所以當我一打開出來的時候,兩個小妹妹都超開心,尤其是Beku,雖然這座鞦韆對她來說是有點少,不過她還是很有興致的,還常常說“Beku玩一陣,妹妹玩一陣“,懂得和妹妹分享,叻女!!!不止這樣,她還很樂意的推妹妹玩呢!快嘞快嘞!等多幾個月,就可以兩個一齊去公園玩鞦韆了!


arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()