close
之前同朋友講過,Beku食奶好快,好快可以食晒支奶,但...BB囡都係唔讚得,自從係朋友面前講過之後,佢就再無食得咁乖,而且成日食到一半就手舞足動,好似係到打功夫咁,跟住就喊晒口,但你話佢唔想食咩? 又唔係,當我攞走個奶樽時,佢又會喊住咁追個奶樽,所以都唔知佢想點?

最近,發覺佢應該係有風所以先有咁既行為,姑娘就教我地係餐奶食到一半時就幫佢掃風! 我地有照做,咁掃咗係好D,但唔知係咪掃得太舒服,好多時掃完風之後,Beku就打瞌睡,之後就無晒食奶癮,就算叫得醒佢,都唔可以幫我飲晒支奶,所以,而家餐餐都有奶淨!食量仲好似比之前少咗D添! 雖然好似食少咗,但餵奶時間係有增無減,有時一餐奶真係比佢舞咗成粒鐘呀 ! 嚟幾日仲離譜,差不多每一個鐘頭一餐,每次同我食20-70ml不等,真係比佢激死!

真係唔知有麥方法可以令佢食多D? 同埋食得暢順D? 有時見到佢食淨D奶真係覺得幾浪廢,話晒D奶奶得多不易,為咗生產更多媽媽奶,我要定時定候搾出來,對手都攪到又腫又痛,對咪咪都試過比我攪到傷咗,D傷痕仲未退... 唉!
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()