close


唔知係咪女仔同男仔係有分別嘅,我見朋友的囝囝歲零已經會擒高擒低,又爬上梳化,又爬上矮櫃仔... ... 動作十分危險!反觀Beku都是最近呢兩個月先學會利用櫈仔來擒高擒低,例如:我去洗奶樽佢會攞櫈仔企係我側邊睇;我幫妹妹換片片佢又會企係櫈仔上幫手;有些玩具放得太高佢又會識得攞櫈仔企上去,讓自己可以攞到玩具來玩!最攪笑係... ... 如果張櫈仔唔夠高,佢真係會懂得去攞另一張較高的櫈仔的!

看來... Beku真的越來越聰明,而我亦都要更加小心!我家本來是沒有窗花的,不過為了安全起見,在妹妹出世後我們都立即加裝了窗花,以防萬一。
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()