真係無唸過,第二胎都要買揹帶!無法子,要照顧Beku&Miku,無理由獨留妹妹係屋企而我就帶Beku去街市買餸嘛,所以點都要唸辨法係可以同時帶兩個一齊出去的!

其實我家已經有兩條,一條係朋友比的4in1式揹帶,一條係日本X型揹帶。老實講我好鍾意用X型揹帶,但嚟條只可以等BB條頸仔夠力時先可以用,所以而家未用得住。而另一條4in1係可以揹初生b嘅,但... ... 揹得唔方便又容易累(記得Beku初生時只揹過一次,就係滿月果日!),要我帶住Beku出街,又要揹得妹妹唔舒服/唔安全就真係攞嚟攪,就係我煩惱緊嘅時候,比我睇到一個Blogger佢用嚟款Sling揹帶!睇落真係好方便,好似一個袋咁將妹妹放入去,又唔洗綁帶(要綁嘅我又怕自己綁得唔好,妹妹會跌咗出嚟),大個咗都可以用,好似幾好咁!

唔洗一百蚊就可以幫我解決到一拖二嘅問題,超值!!我試用過幾次,都ok,唔累!妹妹好似比我打直抱咁,行行吓自自然就瞓著覺!不過因為包得都幾實,所以抱妹妹出番嚟果吓都幾高難度,真係要好小心先得!
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()