close


因為老公黎個星期放假, 所以我今日都請返一日假陪下佢 (其實係叫佢留一日陪我, 呵呵!!!) 上星期問朋友攞左黎個朱古力太軟食譜, 今日終於有時間整了.

一早起身就整定個心太軟內餡先, 跟住晚上食完飯返屋企就整個外皮. 做黎個心太軟通常都用鋁質布甸模或錫紙模整, 不過我兩樣都無, 唯有用之前買落既花型鋁質模試下啦, 點知... 可能個內餡份量太多, 又或者個花型模唔夠高身, 所以攪到個外皮好薄, 一倒出黎個蛋糕就穿左. 流晒D心太軟出黎... 好失敗呀!!! 下次再整的話, 都係用紙模/錫紙模隱陣D. 

朱古力太軟 份量 : 約6個紙杯

朱古力軟心材料 :
淡忌廉 90g
朱古力 (58%或以上) 50g

朱古力軟心做法 :
將淡忌廉及朱古力隔水煮融, 稍為放涼後, 倒入雪粒格內, 放入雪櫃(下格)雪起碼4小時, 待用.

朱古力蛋糕材料 :
朱古力 (58%或以上) 100g
橄欖油 30g (*菜油也可)
淡忌廉 100g
蛋黃3隻
砂糖 3g
可可粉 20g
低筋麵粉 25g
蛋白 3隻
砂糖 3g

朱古力蛋糕做法 :
1. 焗爐以180度預熱30分鐘.
2. 朱古力, 橄欖油及淡忌廉倒入碗中隔水加熱煮融. 
3. 蛋黃加砂糖用攪拌機攪至奶白色. 加入(1)中.
4. 可可粉及麵粉過篩後加入(2)中.
5. 蛋白與砂糖攪拌至企身, 分次加入(3)中. 
6. 將蛋糕糊薄薄一層倒進紙杯/錫紙杯內, 放入朱古力軟心, 再倒入蛋糕糊至8成滿.
7. 以175度焗15分鐘左右便可 (烤至有部份爆裂狀態便可)

** 糖份已扣減. 
** 朱古力軟心可以預先做好放入冷格內.
** 如果怕"痴"模, 可以用在模內掃一層薄牛油, 再灑上薄薄一層的麵粉.


arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()