close

06年的最後一日(即31號)我和幾個中學同學去了探望出世剛剛12天既"BB", 點解叫"蔣氐BB"? 因為BB剛剛出世, 父未決定改麥野名好, 佢父親姓蔣, 所以暫時就叫佢做"蔣氐BB"先啦.

BB好可愛! 好精靈! 哎也, 黎D說話唔好比BB聽到, 唔係就會小氣Lu 喎 (都係近排生左BB既朋友講既). 我真係覺得BB媽媽-超超好勁, 一個著細碼衫既人可以誕下一個重8磅多既超級BB, 犀飛利!!! 比著係我一定驚到唔知點算好.  不過超超都算很幸運, 陣痛左4-5小時就生左BB (有朋友試過痛10幾小時), 痛少幾個鐘真係差好遠架. 不過, 無論痛幾耐都好, 每個孕婦都會同你講"生仔真係好好好好痛!!!" 可想而知, 母愛係幾偉大呢?

果日岩岩係"12朝" 所以有薑醋食, 嘩!!! D薑醋真係好補, 我食完即刻build左粒暗瘡呀!!! 

Rosanna, 剛剛生完BB 要補多D, 咁第時就會靚多D架啦.  

Theo, 而家係你發揮父愛既時候, ;放假要好好幫老婆照顧BB, 仲要照顧老婆, 關心老婆呀. 

BB快高長大, 身體健康, 聽聽話話, 孝順父母, 長大成才!!! Yeah!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣()