close

Beku : " 我不算是一個好動的BB,不過我也有好動的時候呀!就等我介紹一下我平日會做的事啦!“

1) 打功夫 : 是呀!我很愛跟Cushion們一起練功夫,經過幾個月的練習後,我的飛毛腿及狼牙爪已令媽媽投降了 (haha...)



2) 游水 : 爸爸媽媽常常說要帶我去學游水,我有時都會在家練習一下泳術,以便一落水,就可以游得快過菲比斯,keke...



3)牙力 :雖然我未出牙仔,不過我都要開始練定D牙力,準備食媽媽為我弄的美食,媽媽,我幾時有得食呀? 我Ready架啦!!!





4) 瑜珈 :聽說瑜珈是最健康的運動,我而家就開始練習,相信好快,我就可以做出很多高難度動作了。



5)趴趴 : 我仲未識趴,但我好想可以趴行,到時我就可以四圍走,我好想去的地方是廚房,因為媽媽常常係果到唔知做麥?同埋... 我至愛嘅洗衣機都係果到,我好想知部洗衣機點解咁嘈嘅? (keke...)

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()