close


現在,除了一些太複雜的答案,基本上跟Beku的交談是有交流有溝通、有對答有主見的。例如:

~ 開飯啦,你攞隻黃色匙給她,她會說:“我要綠色果隻。”
~ 問她想著什麼顏色的外套,她會說:“我唔鍾意白色,我鍾意紅色果隻。”
~ 問她想去那個公園玩?她會說:“藍色果個滑梯。” 我話:“果到好遠喎!” Beku答:“藍色果個滑梯好遠呀,我地要快D買餸先有時間去,而家夠唔夠時間去?“
~ 叫佢快D唔好遲到,佢就會答:“遲到會好似謙謙咁,無得玩波波。”(她返playgroup的同學仔,因為遲到所以玩唔到第一個波波遊戲,每次一提起遲到她就會記住!)
~ 聽到有飛機飛過的聲音,她就會說:“唔知飛機飛去邊呢?”

除此之外,現在還像是一個管家婆,每事問,無論我做了什麼她都要知道,最常發生的就是:
~ 我聽緊電話,她就會問:“邊個嚟架?邊個姨姨呀?我識唔識架?”
~ 我係廚房煮野,她會問:“你煮麥野呀?比我睇吓呃。“
~ 每朝起身就問我:“今日去邊到呀?”
~ 我個咀郁吓郁吓,佢就會問:“你食麥呀?Beku食唔食得呀?“
~ 我攞一件物件出來,她就會問:“嘜嚟架?Beku玩唔玩得呀?點用架?比我試吓... ..."
~ 我攞筆寫字,她會問:“你寫麥呀?比我睇吓!嘜嚟架?”
~ 我話嚟個餸佢唔食得,她就回答:“食少少呃?...  尋日爸爸都有比Beku食少少呀... ... "

總之呢... ... 她對身邊發生的事都要知要問,有時都覺得幾煩幾攪笑架,尤其是佢問D我都唔識點答嘅問題!不過唸深一層,又覺得係好事,小朋友求知慾強,總好過呆吓呆吓,不聞不問為佳。Beku,你繼續問吧!到你有多點知識的時候,就輪到我來問你架啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()