close


某日,朋友帶了一梳香蕉來探我們,Beku很開心,因為香蕉都是她的至愛水果之一,不過小朋友實在不宜吃太多香蕉,而香蕉又不能放太耐喎!心血來潮之下,就決定試做一個Banana Bread,其實我都唔知點解嚟個明明係香蕉蛋糕,但個名字竟然是Banana Bread?或者因為佢夠飽肚掛(真的,吃一小塊已經有飽肚的感覺)。

從來都不是太喜愛香蕉蛋糕的,今次試過之後實在令我改觀,原來香蕉蛋糕都可以咁好味!最緊要都係容易做!啱晒我嚟d無麥時間又想過吓癮Relax吓的全職媽媽!


Banana Bread 食譜(Chef Bo,參考Vanlily網誌

材料(約5個Muffin,今次我用牛油蛋糕模做了兩個份量)

香蕉 180g(約2條)
砂糖 70g
牛油 85g
蛋 1只
高筋粉 150g
梳打粉 2g
鹽 3g
合桃 80g

做法:
1. 溶掉牛油後,加入糖拌勻,靜止數分鐘。
2. 加入蛋和壓碎的香蕉拌勻。
3. 篩入鹽,高筋粉,梳打粉及合桃,以切伴方法拌勻。
4. 以180度焗約20-30mins 至熟透。

備注:
~ 我用了有鹽牛油,故沒有額外加鹽。
~ 我沒有放合桃,只灑上杏仁片才裝飾。
~ 要有香濃的香蕉味,一定要用已熟透及出梅花點的香蕉。
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()