尋日中秋節,船生本來說晚上要返公司當值,所以晚上九點多就離開屋企,但... ...  原來他靜雞雞叫細佬女友教佢整餅,半夜一返來就叫醒我起身收禮物!真係十分驚喜!老實講,我地好多年都無因為生日而攪過D麥野特別慶祝了,尤其是生完Beku 之後,所以什麼什麼紀念日呀,生日呀全部都變得一切從簡。你地可能會覺得整一個生日蛋糕有麥咁驚喜!嘩!要一個從來就好少入廚房嘅硬漢子入廚房,仲要整蛋糕喎!仲要整得好好味!真係好難得 !(在此都要鳴謝Michelle的幫助!)



雖然半夜已經收到這份禮物,但我地無即刻食,留返朝早等Beku起身先一齊唱生日歌一齊食(Beku最鍾意唱生日歌),當然仲要影吓相留意啦!船生話本來想做朱古力慕思餅的,不過我們一家三口都病,所以就改了做這個天使蛋糕!其實做天使蛋糕仲好,因為朱古力慕思的話我們也不會給Beku吃,這個少少忌廉加好香蛋味的蛋糕底,真的好岩我們一起吃!連Beku都話好好味,仲讚爸爸叻仔整蛋糕添!哈哈!



記得拍拖嘅時候,每次船生想制造驚喜,靜雞雞來接我放工都會碰釘的,不是我準時收工而他又遲咗少少,就是我要OT他就呆居居係樓下等我等到無癮!今次... ... 都算是一個成功的驚喜!因為我真係以為佢去咗返工架!你知啦,大時大節佢要返工真係唔出奇㗎嘛!但原來佢係呃鬼我嘅!我問船生:“你除咗呃我尋晚返工之外,仲有無野呃我架?“ 佢話無喎!真係無先好呀!我要嘅生活好簡單,一家人開開心心齊齊整整便已足夠了!



所以,今年的中秋節沒有帶Beku去玩花燈,今日生日本來有的豐富節目,都一一取消,生日飯沒有吃,只在家煮了清淡的飯菜,晚上本來要出席的喜宴也只有船生一人出席,真是可惜!

Beku已經病了一星期有多,而我和船生都相繼生病了,希望我們一家三口快點康復!最緊要妹妹無事,唔好被傳染!
上週二 (14/9) - 鼻邊有少少濕濕,開始有流鼻水的癥狀。
上週三(15/9) - 右邊鼻流鼻水。
上週四(16/9) - 左邊鼻流鼻水+發燒(最高是38.2度)。
上週五(17/9) - 無發燒,仲有少少鼻水。
上週六(18/9) - 午睡後開始食麥嘔麥,嘔咗三次之後叫旋生帶她去睇醫生,醫生說感冒菌入腸喎!已經流咗鼻水又退咗燒,而家應該係尾聲了(點解尾聲好似仲嚴重過之前咁嘅?)食咗止嘔葯都無用,連D葯都嘔返出嚟。(全日換咗兩次床單,抹咗兩次廁所,我身心都累到嘔!)
上週日(19/9) - 全日食咗兩次止嘔葯,無嘔了,但疴咗3次,第二及三次都是很流質的,應該是疴緊D菌出來,開始放心了!不過她的胃口很差,整天也呆呆的。
週一(20/9)-以為佢無事,所以昨晚瞓前無比佢食止嘔葯,今早都無食就比佢飲咗支奶,點知飲完無耐就嘔返成支奶出來!跟住整個上午都呆呆地,係午睡起來先有返少少喜色!
週二(21/9) - 精神了很多,沒有嘔吐,便便也不算太“難“。反而我就開始作病,Wing Wing 吓終於嘔咗一次勁野,連昨晚的菜都未消化!船生就勁疴!
週三(22/9) - 我無嘔啦,但個頭仲Wing Wing 地,船生就仍然疴得好勁!Beku無事啦!好好多!有精神玩,但今天的便便又變得好稀!胃口都未完全恢復!
週四(23/9) - Beku好似無晒事!無嘔,便便已經有條狀出現!有精神玩,講笑,胃口都恢復了一半!不過都不敢比佢吃得太刺激!一切都是清淡清淡再清淡!

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()