close
今日真係比Beku激死我呀!激到我好嬲,成個晏就都唔想同佢講野呀!!!

唔知點解,嚟幾日Beku每日都有一次勁扭計(起碼1粒鐘),之前可能因為我地有幾晚出咗去食飯好夜先返屋企,攪到佢唔夠瞓,但嚟兩日已經好乖唔敢再騷擾佢嘅睡眠時間,等佢回復正常,可以養好精神,尋晚已經準時7:30就瞓,晏覺都瞓咗2個鐘左右,但今日竟然都係到扭計,食完飯落樓下公園玩一陣,明明答應咗玩多次滑梯就走,但竟然一玩再玩,仲要之後跟住d幼稚園姐姐一齊玩,連我係唔係附近都唔理,望都無望吓我。返到屋企仲要不斷係床仔扭呀扭,扭呀扭,一陣又要我陪佢,一陣又要你同佢抹眼淚,抹極都唔滿意,一陣又唔知話麥野「翻轉咗」,問佢呢又係到發忟憎!真係火都嚟埋呀!尋日黄昏佢係到扭計已經比佢伸咗兩腳落個肚到,攪到我成晚忍忍作痛,今日又咁樣,真係唔發火都唔得呀!!!真係忍唔住好大聲咁鬧佢,跟住仲打咗10吓Pat Pat(有著片的),之後佢就喊得細聲d,無扭得咁勁,慢慢就瞓咗!

唉!Beku,唔好吓吓要我打呀鬧呀先唔扭計啦!媽媽都唔想打你鬧你架!你以為我打你鬧你我會開心咩?但你嚟幾日嘅行為真係好反常態呀!!!究竟又乖又叻果個Beku去咗邊呀?今晩好好咁瞓一覺,明天要乖返d聽話啦!唔好再係到無理扭計啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()