close


那天,當我正在泵奶的時候,Beku就拿著原子筆在畫冊上畫畫,我也忘記了跟她的對話內容,就只記得我突然叫她畫個太陽吧!她就很爽快地答我:「好呀!」

畫了一會,她說:「我唔識畫呀!」跟住我就叫佢唸吓平時係書本見到嘅太陽係點嘅?佢會對住你笑架呢!Beku跟住答:「哦!我識啦!」

太陽出來了!這就是Beku所畫的太陽(一共有兩副),一個大圓型,外邊有幾支嘢叉出來,再有眼睛鼻同咀巴,雖然形不似但神似!以一個兩歲八個月的小朋友,沒有上過畫畫班,沒有特別教導(記住!我果係泵緊奶,都唔係坐佢隔離!)我覺得已經滿分了!所以,又要拍下來紀念紀念一下!






arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()