今朝一早起身,就焗咗黎個蘋果乳酪蛋糕,作為母親節給媽媽的小禮物! 我都係第一次焗嚟款蛋糕,感覺佢唔似其他芝士蛋糕咁膩(無麥芝士味,可能份量少),味道反而有d似雞蛋蛋糕呢。唔知係咪我想焗燶D個面所以焗多咗幾分鐘,覺得個蛋糕有少少硬。

我一路整蛋糕時,Beku就一路踢我,唔知佢係咪都想食?或者想整比我食呢? 岩岩整完個蛋糕,再posted埋上來,而家好眼瞓,等我去瞓返陣,晏D先出去同媽媽飲茶慶祝先!

蘋果乳酪蛋糕 (參考 : 香濃綿密的誘人滋味-乳酪蛋糕)


材料 : (直徑21cm塔模一個

1.糖煮蘋果
       蘋果 1個
       細砂糖 2大匙
       水  50ml
       肉桂粉 少許

2.麵糊
      忌廉芝士 60g (室溫放軟)
      無鹽牛油 60g (室溫放軟)
      蛋(室溫)3只    
      白砂糖 100g
      低筋麵粉 120g
      發粉  3g

3.裝飾用材料
       融化牛油 2大匙
       杏子果醬 3 大匙

做法 :
1.蘋果去核,切成小片,連同細砂糖、水、肉桂糖一同以慢火煮分鐘,蘋果隔去糖水後,放涼備用。
2.用打蛋器將室溫放軟的忌廉芝士攪拌至柔滑,再一點一點加入牛油,充分拌勻。
3.慢慢加入砂糖攪勻,將蛋汁分次加入攪拌。
4.把已過篩的低筋麵粉及發粉加入以刮刀攪拌。
5.將(4)倒入已舖上牛油紙的塔模上,再放上蘋果,放入已預熱的焗爐以170度焗35-40分鐘。
6.用刷子刷上融化的牛油,放置5分鐘後,將蛋糕從塔模中取出,置於網架上放涼。
7.杏子果醬加熱後,刷於餅上,即成!



arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()