close


秋風起, 除左要食臘味之外, 最好都係開著窗, 就地而睡, 享受一下秋風帶來乾爽舒適既天氣. 你睇~ 連小朋友都懂得享受, 你又怎可以放過呢? 你睇佢地既樣子, 非常陶醉, 似唔似細過睇過某個日本牌子既風扇廣告一樣, 廣告內既小朋友個個都被風扇放出來既微風下熟睡.

黎兩個小朋友係朋友Naomi既小孩, 哥哥君玥已經讀緊K.2了, 而妹妹君昳下年都會入讀K.1, 佢兩個係咪好似樣呢? 兩兄妹瞓緊覺都要傾電話, 你話佢地感情幾好呢, 不過唔知佢地傾麥呢?

星期六下午我同老公就去左佢地屋企搵佢地啦, 點知... 咁岩係佢地既"鄧小平時間" (午睡時間), 無計啦, 唔通叫醒佢地同我地玩咩... 不過, 今次既聚會就令我發現到一樣新玩具, 就係黎個爐嘞!

佢唔係一個簡單既微波爐/焗爐, 而係一個多用途既萬能爐, 經友人講解, 黎個爐好神奇架, 可以Steam, Roast, Grill & Oven都唔只, 仲可以簡 Super Roast, Super Grill & Super Oven, 咁究竟Super係麥野意思? 就係話可以先Steam後焗 or Grill, etc. 如果你要煮牛柳粒的話, 咁就可以先蒸熟個牛柳, 再用Roast or Grill的功能煮到牛柳兩面上色及燶燶地咁, 咁就又可以保持牛柳的肉汁之餘又有烤焗的效果... 聽完之後都覺得個爐好勁, 好想要一個, 不過價錢都唔平架, 如果係Expo買都要約4千, 老公當然Say No啦, 不過我就好有興趣, 等我慢慢再研究下先... 4千蚊, 都平過部電視機好多啦, keke...

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()